E-learning zyskuje coraz większą popularność nie tylko na rynku edukacji, ale także marketingu. Systemy e-learningowe doskonale sprawdzają się w dziedzinach, które oprócz klasycznych form promocji wymagają dotarcia do odbiorcy poprzez racjonalne argumenty, wiedzę i edukację, np. w farmacji czy medycynie.
Dlatego po e-szkolenia coraz częściej sięgają firmy farmaceutyczne, które zachęcają medyczny target możliwością zdobycia punktów kompetencyjnych, a jednocześnie nasycają materiał informacjami produktowymi. Odbiorcy chętnie z nich korzystają z uwagi na wszechstronne walory e-learningu, takie jak dowolność miejsca i czasu na przyswajanie wiedzy, dostęp do różnorodnych źródeł informacji (www, ftp, chat, e-mail) czy minimalizację kosztów np. związanych z dojazdem na szkolenie. Jednocześnie przy takich korzyściach akceptują obecność elementów promocyjnych w treściach szkolenia. Zajmujemy się tworzeniem platform e-learning wyposażonych w system logowania, zbierania punktów i weryfikacji użytkowników. Przygotowujemy content wiedzowy do szkolenia i konsultujemy go z ekspertami lub całkowicie powierzamy im opracowanie treści. Kurs nasycamy multimediami: animacjami, filmami, e-video, podkładem dźwiękowym i nagraniem lektorskim. Dbamy o prostotę jego obsługi i intuicyjną nawigację. Uzyskujemy odpowiednie certyfikaty, które umożliwiają przyznawanie punktów kompetencyjnych i dystrybuujemy szkolenie wśród zainteresowanych odbiorców.E-learning
Co może dla Ciebie zrobić agencja content marketing?
E-learning
Co możesz zyskać?
- Narzędzie marketingu i sprzedaży, z którego konsumenci sami chętnie skorzystają z uwagi na wielowymiarowe korzyści
- Wartościowe zaplecze do promocji Twojej marki
- Materiał o wielorakim zastosowaniu (np. jako element strony internetowej)
- Innowacyjne rozwiązanie, które wpływa na nowoczesny wizerunek firm