Strona firmowa lub serwis korporacyjny to miejsce, które musi odpowiadać na potrzeby zróżnicowanego otoczenia biznesowego firmy. Za jej pomocą prowadzisz dialog z klientami, kontrahentami, pracownikami, akcjonariuszami, konkurencją czy instytucjami publicznymi i mediami.. Strona internetowa firmy jest jej wizytówką i narzędziem komunikacji. W ten sposób złożone środowisko zewnętrzne zapoznaje się z działalnością przedsiębiorstwa, jak przez „otwartą bramę”. Strona firmowa ma za zadanie przyjaźnie zapraszać do środka.
Do wymogów stojących przed stroną firmową czy serwisem koopracyjnym należy kompleksowość informacyjna. Zróżnicowani odbiorcy witryny firmowej mają w łatwy sposób odnaleźć na niej informacje i treści, których potrzebują i poszukują. Ponadto jej rolą jest centralizacja rozproszonej wiedzy firmowej lub korporacyjnej i kształtowanie harmonijnego wizerunku firmy. To tutaj Twoja misja, strategia rozwoju i cele biznesowe muszą stanowić spójną całość. Strona firmowa to prosty komunikat dla odbiorcy, dzięki któremu zapoznaje się on ze specyfiką prowadzonej działalności i przynależnością do określonej branży. Jasny przekaz umożliwi szybką identyfikację charakteru firmy i nie dopuści do tego, że zniecierpliwiony internauta opuści stronę. Tworzenie strony firmowej lub serwisu korporacyjnego w dużej mierze opiera się na sztuce kompromisu. Z jednej strony proces ten wymaga sięgania po standardowe rozwiązania, dzięki którym odbiorcy szybko zidentyfikują charakter przedsiębiorstwa i jego przynależność do określonego sektora rynku. Z drugiej – strona firmowa ma za zadanie wyróżniać się na tle konkurencji i wcale nie musi być nudna. Dzięki zdobytemu know-how sprawiamy, że Twoja strona firmowa lub korporacyjna odpowie narzuconym standardom, a jednocześnie będzie oryginalna i innowacyjna. Dzięki przyjaznej architekturze informacji jej zróżnicowani odbiorcy szybko odnajdą poszukiwane przez siebie treści. Profesjonalnie przygotowany content w połączeniu z nowatorskimi rozwiązaniami graficznymi (np. infografiki, design) oraz multimedia czy e-video, sprawi, że strona firmowa będzie atrakcyjna dla użytkowników. Dedykowany CMS ułatwi Ci zarządzanie contentem witryny i regularną aktualizację zawartych na niej treści..Strona firmowa
Co może dla Ciebie zrobić agencja content marketing?
Strona firmowa
Co możesz zyskać?
- Otrzymasz stronę firmową, który odpowie na potrzeby zróżnicowanego otoczenia biznesowego
- Intuicyjna nawigacja sprawi, że każdy szybko odnajdzie poszukiwane przez siebie treści
- Twoja strona firmowa nie będzie nudna