SEO PR – innowacyjny model zarządzania komunikatami PR



SEO PR – innowacyjny model zarządzania komunikatami PR

    SEO PR (media marketing) to zgodnie z definicją innowacyjny model zarządzania komunikatami PR-owymi w internecie za pomocą narzędzi pozycjonowania (SEO). Działania pozycjonerskie mają w tym przypadku na celu promocję kluczowych dla wizerunku marki  treści, które pojawiły się w internecie. Pomyśl, jak bardzo możesz wpłynąć na opinie konsumentów o brandzie, jeśli na pierwszych pozycjach w Google odnajdą oni pozytywną rekomendację innego internauty, artykuł przedstawiający korzyści z Twojej oferty czy komunikat prasowy, który mówi o stałym powiększaniu Twoich udziałów w rynku.

    Celem działań SEO PR (media marketing) jest tzw. „przejęcie pierwszej strony Google”. Oznacza to, że każdy internauta odnajdzie na pierwszej stronie wyszukiwarki treści, prezentujące Twoją markę w najbardziej korzystnym świetle. Odpowiednio przygotowana ścieżka informacyjna sprawi, że zapozna się on wyłącznie z pozytywnymi informacjami o Twojej ofercie. Gdzie nie kliknie, tam otrzyma rekomendację Twojego produktu, informację o ciągłym rozwoju firmy, artykuł, który prezentuje Twoje najlepsze strony czy zachęcający testimonial. Czego trzeba więcej, aby skłonić go do natychmiastowego dokonania zakupu?

    SEO PR (media marketing)

    Co agencja content marketingu może dla Ciebie zrobić?

    Przejmowanie pierwszej strony Google to nasza specjalizacja. Poprzez integrację działań SEO i content marketinu, nie tylko wypozycjonujemy najbardziej przychylne treści na Twój temat, ale także zadbamy o to, by takich treści było jak najwięcej. Stworzymy ścieżkę informacyjną, która poprowadzi Twojego potencjalnego klienta po informacjach, które prezentują Twoje korzyści. Jeśli zaistnieje taka potrzeba, przygotujemy artykuły, które rzucają pozytywne światło na Twoją markę, hasła w Wikipedii, informacje prasowe opublikowane w najbardziej poczytnych serwisach ogólnoinformacyjnych oraz rekomendacje konsumentów, które ostatecznie przekonają konsumenta do nabycia produktu. Następnie zajmiemy się ich pozycjonowaniem, dzięki czemu uzyskają one najwyższe pozycje w Google (media marketing). A co, jeśli do tej pory na pierwszych miejscach w wyszukiwarce wyświetlały się negatywne informacje o Twojej firmie? Sprawimy, że spadną one na dalsze pozycje, do których niezwykle rzadko dociera statystyczny internauta.

    SEO PR (media marketing)

    Co możesz zyskać?

    • Przejmiesz pierwszą stronę Google
    • Uzyskasz  ścieżkę informacyjną, która będzie przedstawiała Twoją markę w najbardziej korzystnym świetle
    • Sprawisz, że przeciętny internauta nie trafi na negatywne informacje o marce

    0 Komentarze