Raport CSR (raport społeczny) – w związku z powolnym, ale zauważalnym wzrostem świadomości społecznej dotyczącej CSR (z ang. Corporate Social Responsibility, pol. Społeczna Odpowiedzialność Biznesu) raporty firm i przedsiębiorstw stanowią jeden z najnowocześniejszych elementów strategii biznesowych i kolejne narzędzie content marketingu (content PR). Publikując opracowane raporty społeczne (raport CSR), które w jasny, przystępny i wiarygodny sposób relacjonują działania przedsiębiorstw i organizacji, dbamy o wydźwięk medialny naszych działań.
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) to obszar w którym wydatki należy potraktować jako inwestycję i źródło innowacyjności a nie koszt. Mimo braku odgórnego, legislacyjnego zobowiązania do społecznego raportowania działalności swojej firmy, rośnie liczba firm skorych do profesjonalnego opracowania i publikacji sprawozdań z pozytywnych aktywności zarządu lub pracowników firmy.
Raport CSR, raport firmowy
Co może dla Ciebie zrobić agencja content marketing?
Stworzymy fachowy, a jednocześnie atrakcyjny graficznie (infografiki), przejrzysty i zrozumiały raport CSR. Powierzone nam materiały i informacje zostaną w maksymalny sposób wykorzystane, co w efekcie przyniesie wiarygodną i wartościową treść.
Raport CSR, raport firmowy
Co możesz zyskać?
- Wiarygodność i prestiż w oczach klientów
- Budujesz zaufanie do marki popularyzując pozytywne dokonania na rzecz społeczeństwa czy środowiska
- Umożliwiasz mediom łatwy dostęp do wielu informacji, które za ich pośrednictwem trafiają do grup docelowych firmy