W ciągu ostatnich lat internet stał się naczelnym źródłem czerpania informacji przez dziennikarzy. Zanim przystąpią oni do redakcji materiału dziennikarskiego, poszukują treści związanych z określoną tematyką w sieci. Dlaczego? Bo tak jest prościej, wygodniej i szybciej. Dla każdej redakcji czas ma natomiast kluczowe znaczenie. Podobnie rzecz się ma, gdy tematem tworzonego materiału dziennikarskiego jest określony produkt. Nawet wtedy, gdy na skrzynkę e-mailową dziennikarza trafiła informacja prasowa, skieruje on swoje kroki do sieci. Postępuje tak ok. 80% reprezentantów mediów, którzy poszukują potwierdzenia treści zawartych w komunikacie PR-owym albo dalszych treści na interesujący ich temat. Jeśli ich nie znajdą, zwykle zrezygnują z publikacji, gdyż deficyt informacji w sieci podważa wiarygodność tekstu. Dlatego też ważną zasadą prowadzenia media relations jest zamieszczanie informacji prasowej w biurze prasowym firmy zanim dojdzie do jej dystrybucji. Pressroom może także służyć publikacji dodatkowych treści, które stanowią uzupełnienie komunikatu prasowego.
Specjalizujemy się w tworzeniu biur prasowych oraz ich implementacją na Twojej oficjalnej stronie firmowej. Dbamy o to, aby w pressroomie znalazły się kompleksowe materiały, których mogą poszukiwać dziennikarze, m.in. media kit, background releses czy white papers. Dzięki temu uzyskasz większą ilość publikacji informacji prasowych, a także dodatkowe publikacje nie związane z wysyłką komunikatu. Sprawimy, że pressroom będzie przyjazny dla wszystkich przedstawicieli mediów, a w szczególności dla reprezentantów mediów elektronicznych. Na ich użytek wyposażamy biuro prasowe w digitalne formaty informacji prasowych: e-video, podcasty i in. Tworzone przez nas biura prasowe posiadają nowoczesne funkcjonalności, takie jak statystyki odwiedzin i pobranych materiałów prasowych, możliwość rejestracji i tworzenia baz danych, możliwość publikacji treści z embargiem czasowym czy systemy do akredytacji dziennikarzy. Koordynowany przez nas pressroom firmowy stanowi integralny element Twojej strony firmowej, jest utrzymany w jej layoucie i doskonale spełnia swoje zadania. Mimo tego możesz nam z pełnym zaufaniem powierzyć jego obsługę, dzięki czemu uzyskasz więcej czasu na własne aktywności, a jednocześnie pewność, że reprezentanci mediów otrzymują kompleksowe informacje o marce, które zwielokrotniają szansę na publikacje.Pressroom (obsługa PR, media relations, informacje prasowe)
Co może dla Ciebie zrobić agencja content marketing?
Pressroom (obsługa PR, media relations, informacje prasowe)
Co możesz zyskać?
- Większą ilość publikacji na temat marki po dystrybucji komunikatu prasowego
- Większą ilość publikacji na temat marki, nawet gdy nie wysyłasz informacji prasowych na skrzynki e-mailowe dziennikarzy
- Wiarygodny kanał komunikacji z dziennikarzami, a za ich pośrednictwem – z konsumentami