Najważniejszą rolą contentu do materiałów marketingowych jest wsparcie sprzedaży i przekonanie klienta do transakcji, czyli marketing treści. Atrakcyjne opracowanie graficzne buduje wizerunek oferenta, jednak siła perswazji tkwi w treści. Tworząc materiały marketingowe przyjmujemy perspektywę odbiorcy i mówimy do niego językiem korzyści (marketing treści). Znacznie bardziej będą interesowały go konkretne benefity niż rozwlekły opis historii firmy. Przygotowujemy teksty łatwe do skanowania wzrokiem. Nikt nie będzie ich traktował jak lektury do poduszki. Nasycamy je headline’ami i bullet point’ami, dzięki czemu oferta ma jasną i przejrzystą strukturę.
Część contentu opracowujemy w postaci infografik – połączenia ilustracji i tekstu, które doskonale sprawdzają się do zobrazowania skomplikowanych zjawisk. Integralnym i niejednokrotnie kluczowym elementem materiałów marketingowych jest wycena. W zależności od sposobu jej zaprezentowania – Klient różnie ją zinterpretuje. Koszty podajemy w taki sposób, aby nie wydawały się one astronomiczne. Zawsze można je porównać do kawałka pizzy zjadanej w ciągu całego roku, napisać z kilkoma miejscami po przecinku lub wręcz przeciwnie – odpowiednio zaokrąglić i podać w postaci obrazowego diagramu lub stworzyć interesującą infografikę.
Marketing treści, content do materiałów marketingowych
Co może dla Ciebie zrobić agencja content marketingu?
Podczas pracy nad materiałami marketingowymi współpracujemy ze specjalistami ds. sprzedaży z wieloletnią praktyką. Dzięki temu na jednej płaszczyźnie spotyka się poprawność językowa, kreatywne pomysły na przedstawienie informacji i praktyczna wiedza ściśle handlowa. Łączymy zacięcie marketingowe z trikami sprzedażowymi, które skutecznie przekonują odbiorcę do transakcji (marketing treści). Materiały marketingowe tworzymy od A do Z: począwszy od koncepcji a skończywszy na druku lub też koncentrujemy się wyłącznie na treści oraz sugestiach graficznych. Każdy etap uzależniamy od Twoich potrzeb, gwarantując jednak efektywność powstającego przy naszym udziale ogniwa pracy.
Marketing treści, content do materiałów marketingowych
Co możesz zyskać?
- Przede wszystkim skuteczną i perswazyjną ofertę Twoich produktów bądź usług
- Efektywne wsparcie pracy specjalisty ds. sprzedaży
- Materiały, które są przejrzyste, jasne i w pełni zrozumiałe dla odbiorcy
- Logiczną strukturę tekstu i odpowiednio podane dane liczbowe
- Silną ekspozycję benefitów klienta
- Atrakcyjnie zaprezentowane dane w postaci infografik
- Wspólny wynik pracy copywritera i handlowca