Wykorzystanie poczty elektronicznej do celów marketingowych należy do działań z obszaru permission marketingu. Zanim rozpoczniemy dystrybucję e-mailingów, newsletterów bądź e-biuletynów do użytkowników musimy stworzyć bazę danych typu opt-in. Swoje namiary do wysyłki mailingowej internauta powierza nam dobrowolnie, a więc od pierwszej chwili manifestuje swoje zainteresowanie określoną tematyką oraz zakresem usług. To idealny typ konsumenta, który już skorzystał z naszej oferty, warto więc teraz zająć się budowaniem jego lojalności do marki, bądź też stoi tuż przed taką decyzją, warto go więc przekonać do dokonania ostatecznego kroku. Odbywa się to nie za pomocą inwazyjnych form reklamy (interruption marketing), lecz content marketingu prowadzonego za przyzwoleniem odbiorcy, z poszanowaniem jego praw i dobrej woli. A więc dokładnie w taki sposób, w jaki każdy z nas lubi być traktowany – także przez marketera.
Kluczem dotarcia do klienta jest content. To on wzbudza motywację do zapisania się do bazy adresowej, a następnie zapoznawania się z dostarczanymi materiałami. Merytoryczna informacja i wartościowa wiedza są szczególnie cennym towarem na rynku B2B, np. w branży finansowej bądź consultingowej. Ale nie tylko. Mailingi i newslettery doskonale uzupełniają internetowy marketing mix w branży turystycznej, farmaceutycznej czy kosmetycznej. A więc wszędzie tam, gdzie wiedza ekspercka ma swoją cenę. Dzieląc się nią, za pomocą content marketingu zdobywamy przychylność konsumentów i skłaniamy ich do sięgnięcia po produkt. Zajmujemy się kompleksowym tworzeniem e-mailingów, newsletterów i e-biuletynów. Podczas tego silny nacisk kładziemy na redagowanie wartościowego i unikatowego contentu: począwszy od merytorycznego przekazu dedykowanego usługom B2B, a kończąc na treściach lifestyle’owych zawierających elementy humorystyczne. Współpracujemy z szeroką siatką ekspertów, którzy wzbogacają materiały swoimi wypowiedziami lub konsultują dla nas tworzone teksty. Każdy z materiałów powstaje w oparciu o głębokie know-how dotyczące konstrukcji treści marketingowych rozpowszechnianych kanałami elektronicznymi zgodnie z zasadami content marketingu. Projektujemy layout e-maili i wyposażamy je w odpowiednie funkcjonalności. Następnie dystrybuujemy przekaz do odbiorców, dbając o jego personalizację oraz przyjazność dla skrzynek e-mailowych. Śledzimy i kontrolujemy wskaźniki konwersji, aby mieć pewność, że nasze działania przynoszą oczekiwany efekt. Przygotowujemy także zachęcające do podjęcia pożądanej akcji landing page’s, które umożliwiają zapisanie się do bazy subskrybentów, ustawienie preferencji otrzymywania e-biletynu, gromadzenie danych teleadresowych użytkowników oraz zautomatyzowaną ich wysyłkę.Mailingi
Co może dla Ciebie zrobić agencja content marketing?
Mailingi
Co możesz zyskać?
- Trafisz do najbardziej atrakcyjnej grupy konsumentów: osób, które już skorzystały z Twojej oferty lub które stoją tuż przed taką decyzją
- Zachęcisz ich do sięgnięcia po produkt lub zbudujesz lojalność za pomocą angażujących i wartościowych treści
- Uzyskasz szeroką bazę teleadresową najbardziej pożądanych klientów