Na dzisiejszym zatłoczonym rynku firmy walczą o udział w pamięci konsumenckiej ze zdwojoną energią. Drobiazgi mogą zdecydować bowiem o tym, że nabywca skorzysta z marki A, a nie B. Około połowa klientów to tzw. brand believers, czyli osoby które oprócz produktu cenią także, a może nawet bardziej, jego brand. Branding jako dyscyplina zajmująca się całokształtem działań, które służą budowaniu marki, ma więc kluczowy wpływ na podejmowane przez konsumentów decyzje zakupowe, a w rezultacie na wyniki sprzedaży. Zalicza się do niego m.in. stworzenie silnej i przykuwającej uwagę nazwy markowej (zaliczanej do głównych aktywów przedsiębiorstwa), wyróżniającego się systemu identyfikacji wizualnej, elektryzującego hasła reklamowego czy przekonujących materiałów marketingowych. Na tym jednak sprawa się kończy, bowiem dobry brand wymaga pielęgnacji na każdym etapie życia produktu i wprowadzania stretefi działań marketingowych . Proponujemy kompleksowe usługi brandingowe: począwszy od doradztwa, a skończywszy na realizacji. Pracę rozpoczynamy od dogłębnej analizy 3 kluczowych obszarów: potrzeb i oczekiwań Klienta, obecnej sytuacji w branży i działań prowadzonych przez konkurencję oraz marketingowych mega-trendów i prognoz w określonym sektorze rynku. Ten etap pracy jest zwieńczony przygotowaniem raportu, który dostarcza Klientowi niezbędnej wiedzy. Przeprowadzone analizy są dla nas punktem wyjścia do pracy koncepcyjnej oraz realizacji: zajmujemy się namingiem, projektujemy logotyp wraz z książką identyfikacji wizualnej, tworzymy materiały marketingowe i… jeśli trzeba, dostarczamy ich wydrukowaną wersję pod drzwi Klienta. To Ty decydujesz na ile zaangażujesz nas w projekt tworzenia Twojej marki. Możesz powierzyć nam wszystkie zadania, a sam zająć się tylko ich koordynacją lub też skorzystać z wybranych z naszych usług.Branding
Co możemy dla Ciebie zrobić?
Branding
Co możesz zyskać?
- Markę soczystą jak pomarańcza
- Profesjonalne i niezawodne usługi brandingowe, które przyniosą Ci sukces
- Kompleksowy consulting i cenny know-how na temat tworzenia i życia marek
- Entuzjastów brandu niemal od pierwszych dni jego istnienia