Internet to nie tylko medium, w którym najłatwiej możesz mierzyć efektywność prowadzonych działań marketingowych, ale także przestrzeń, która daje możliwość dokładnej obserwacji zachowań konsumentów oraz ich preferencji zakupowych. Dzięki audytowi obecności marki w sieci otrzymasz pełen obraz tego, jak marka jest postrzegana przez internautów oraz co na jej temat można się od nich dowiedzieć.
Poznanie profilu społeczno-demograficznego Twoich konsumentów, ich opinii o produktach oraz aktywności na portalach zakupowych stanowi idealny punkt wyjścia do planowania strategii marketingowej na przyszłość. Dzięki audytowi wizerunku marki określimy jej newralgiczne punkty, luki i braki w przekazywanych informacjach na jej temat, a także nowe możliwości, jakie przed nią stoją. Określimy słabe i mocne strony dotychczas prowadzonych działań marketingowych i zbadamy ich rezultaty. Przypatrzymy się także aktywnościom podejmowanym przez konkurencyjne podmioty rynkowe, dzięki czemu otrzymasz pełen obraz Twojego brandu ujęty w szerokim kontekście. Przeprowadzimy audyt marki w internecie, który obejmie zarówno oficjalne kanały przekazywania informacji, jak i media społecznościowe (blogi, fora internetowe, social media). Jego rezultatem będzie obszerny raport, w którym zawrzemy materiał zaczerpnięty z sieci, jak też jego gruntowną analizę jakościową i ilościową sporządzoną przez specjalistów pod kątem: Analizą obejmiemy także opinie konsumentów na temat konkurencyjnych brandów oraz ocenę podejmowanych przez nie aktywności promocyjnych. Część raportu będzie przypominać marketingowego trendbook’a, który obejmie prognozy trendów, jakie będą zachodzić w Twoim sektorze rynkowym oraz innowacyjnych narzędzi, które będą wkrótce wprowadzane. W ostatniej części opracowania zawrzemy nasze wnioski i rekomendacje. Dzięki nim poznasz rozwiązania, które w świetle uzyskanych danych będą stanowić niemal gotowy plan marketingowy na przyszłość.Audyt obecności marki w internecie
Co możemy zrobić?
Audyt obecności marki w internecie
Co możesz zyskać?
- Dowiesz się, co konsumencie myślą o Twojej marce
- Poznasz ich przyzwyczajenia i preferencje zakupowe
- Otrzymasz solidną podstawę do planowania strategicznego dalszych działań marketingowych
- Poznasz trendy i innowacje, które wkrótce pojawią się w Twojej branży, jednak Ty będziesz mógł sięgnąć po nie już teraz